sâmbătă, 16 februarie 2019

>totunu49<

    Serious Contributor
  • >Serious Contributor<
  • 512 Postari:
  • Inscris la:
    25 juni 2018
  • Reputatie:102
    • Locatie:All over the world
    Postat 12 november 2018 - 03:35
    Vă salut cu respect!

    Fiind prin zona cu alte treburi, deja rezolvate. Am zis să incer, să îmbin utilul cu plăcutul și am reușit.
    Programarea prin watsaap, respectată .
    Promit adresa pe watsaap și restul când am ajuns lângă bloc.

    Karla este o persoana cu care ai ce discuta și se face plăcută prin prezenta.

    Dacă sunteți fani pentru domnișoare cu forme, este foarte bine.
    Eu nu tocmai, dar nu am ce reproșa, atât timp cât a fost alegerea mea.

    Nu o să descriu acțiunea în sine pe care o consider intimă. Important este cât de satisfăcut pleci de la ea.
    Notele, nu cred că mai sunt necesare. Sau tot dat, pe acest topic. Fiecare cu părerea lui.

    Pot spune că, raportul calitate /preț își merita toți banii și respectul.


    Domnilor, sânge în instalație și spor la pompat.


    "Iubiți femeia, nu ce devine ea

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu