sâmbătă, 16 februarie 2019

:)

>cyoborg<

    Serious Contributor
  • >Serious Contributor<
  • 259 Postari:
  • Inscris la:
    25 maart 2015
  • Reputatie:785
    • Locatie:Bucuresti
    Postat 26 november 2018 - 12:44
    Salutare, vineri pe dupa amiaza am fost si eu la fata. Programarea a fost stabilita la telefon si respectata. Locatia la Piata Sudului, etaj superior, cu acces la interfon, fara portar, dar cu locatari prin preajma, care nu au parut interesati de prezenta mea. Fata are cam 1,65, ochi verzi, sani nr 4, fund proeminent, carne tare, piercing in pasarica si limba. O prezenta placuta, vorbeste dezinvolt si in general atmosfera este una relaxata. Dupa dus, acctiunea a debutat cu un oral protejat, la cererea mea, executat bine, chiar peste medie as putea spune. Fata are mai multe viteze si mai multe miscari. Ti-o zguduie bine de tot. Normalul a fost in vreo doua pozitii, dupa care am vrut sa finalizez tot la oral, pentru ca mi-a placut ce a facut. De apreciat ca nu s-a grabit, a asteptat pana la ultima contractie, dupa care tot ea m-a si igienizat. Eu recomand. Merita in special pt oral, dar si la normal si-a dat interesul destul de bine. Fara FK
    Note
    Locatia 7,00
    Fata aspect 8,00
    Igiena 10,00
    Oral 9,5
    Normal 8.5
    GFE 9,00
    Cadoul 100 lei/30 min/1 finalizare
    Te pup Karla

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu