sâmbătă, 16 februarie 2019

bic.c

    Platinum Member
  • VIP Member
  • 2916 Postari:
  • Inscris la:
    14 juni 2011
  • Reputatie:4045
    • Locatie:.
    Postat 16 maart 2018 - 04:34
     Am fost si eu curios despre ce este vorba aici si am purces la locul faptei . Programare respectata in mare parte , mai putin cele 10 min de asteptare in fata blocului " pentru a face un dus ;) " Fata este ok , draguta , vorbareata , amabila , fara figuri si aere de diva , cu ceva (mai multe ) kg in plus , deci fiind departe de gusturile mele nu voi nota aspectul fizic . Decartat 150 lei si sunt invitat la o tigara si o cola in bucatarie pentru o mica socializare . Reintors la locul actiunii am avut parte de un oral acceptabil , ceva deep si cam atat . Cand simt ca a obosit ( gentleman ce pula mea ), o dau la o parte cu intentia de a baga milogu' in traista si observ un pierce la pasa . Pai n-ai cum sa-l lasi asa frate , si dai si lupta cu cercelul pana mi-a amortit limba . Bagat preze si dai misionar pana la terminare . Dus , tiagara , 20-30 de vorbe si propunerea pentru runda a 2-a . Aici este mai complicat cand nu ai in fata ce-i place ochiului , asa ca fata s-a chinuit  , dar ... ...
     In concluzie, fata este ok pentru amatorii genului , servicii la limita , igiena ok .

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu