sâmbătă, 16 februarie 2019

Ce spun clienti de pe nimfomane ?

Postat 01 februari 2019 - 09:18
Am bifat si eu la Carla fiind cu ouale pline si la cine vroiam sa ajung nu a raspuns. Am luat legatura cu ea telefonic mi-a enumerat detaliile si am plecat catre ea. Am ajuns in zona ( Sun Plaza ) si de acolo va indruma ea. Am ajuns in locatie si am dat de Carla primindu-ma intr-un body negru draguta la fata corp bbw.Am optat pentru o fin . am purces la dus si am revenit in camera unde Carla ma astepta goala. A inceput cu un oral neprotejat la alegerea mea soft cu deep si atentie la bilute. Mai multe variatii e pe genul de oral mai hard . Nu a mai durat mult si am terminat in gurita ei unde a mai continuat sa o suga fara sa fuga imediat la baie. Toata treaba 20 de min fara sa simt vreo graba.
Locatie-7,5 curata si dotata cu ce trebuie
Aspect fata -7 draguta la fata corp bbw doar pentru amatori bbw
Oral -9 punctul ei forte
Normal -N/A
Anal -N/A desi la ce fund are ar merge anal
Gfe- 9 atitutine ok
Igiena -9 desi nu am bagat botul si nici nu am facut normal se simtea ca facuse dus inaintea mea.
Halat- 100 lei fin door to door 20 de min fara graba.
De revenit pentru o descarcare rapida.
De recomandat doar amatorilor bbw. 
    Maistru Curvar
  • Maistru Curvar
  • 46 Postari:
  • Inscris la:
    19 januari 2019
  • Reputatie:94
    • Locatie:Ai vrea sa stii

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu