sâmbătă, 16 februarie 2019

Recenzie!


    Sunt un domn ce plm
  • Maistru Curvar
  • 100 Postari:
  • Inscris la:
    19 januari 2018
  • Reputatie:90
    • Locatie:N'ai tu treaba
    Postat 19 januari 2018 - 12:35
    Buna buna , cum sa incep ? Vad ca avem ceva nou pe site dar nu se vorbeste la ea , pai hai sa incep
    Am sunato saptamana trecuta si abea acum cateva ore am ajuns la ea ! Mno e o tipa super super tare ma nene ma ! Un pret micut cred eu pentru ea
    Am ajuns acolo practic am ramas blocat ma intampinat cu un chip neacoperit cu tot felul de tampenii , era super frumusica fara tot felul de chesti . E miniona dar e bomba sa spun asa .
    Am intrat e vorbareata rau , am platit sa zic undeva la 70 fin ca ora e 150
    Servici perfecte am observat ca nu ii place sa fie falsa cum sunt unele pot sa spun ca e chiar tare tipa .
    De cand merg la fete aceasta Karla mia pus "capacul" cu oralul . Oral deep cu saliva ce sa mai e o adevarata experta numa cand ma gandesc mi se ridica !
    Am decis sa ii dau si eu nota pe acest site deoarece ea nu stie sa intre si sa isi creeze un cont aici !
    Discretie =10 (singura in locatie)
    Servici(10 oral ,8 normal)
    Atitudine(9)
    Experienta=9.8
    Numele ei este Karla 0784482719 

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu