sâmbătă, 16 februarie 2019

:)


    Curvar Ucenic
  • Curvar Ucenic
  • Pip
  • 7 Postari:
  • Inscris la:
    02 februari 2016
  • Reputatie: 3
    • Postat 13 april 2018 - 08:35
      Va salut si va cer scuze pentru faptul ca am beneficiat de experientele voastre fara sa ofer la randu-mi recenzii.
      Asadar prima recenzie.
      Contactul a fost realizat prin sms iar programarea respectata.

      Locatia este intr-o frumoasa dar cu mici "capcane" (strada este continuata peste Calea Dudesti fara sa existe intersectie intre acestea) fapt ce a dus la o mica intarziere.
      Domnisoara a fost rabdatoare si m-a indrumat spre locatie.
      Am intrat in garsoniera (cred). Zic asta deoarece exista un spatiu separat de o perdea gen draperie.
      Camera intima este curata. In baie nu am intrat deorece am venit aranjat de acasa.
      LOCATIE 8

      Fata este comunicativa vrea sa secfaca placutafoarte frumoasa la figura (are cu ochii verzi), plinuta la corp dar nu grasa, cu un fund impunator iar sanii sunt lasati. 

      Niciun comentariu:

      Trimiteți un comentariu