sâmbătă, 16 februarie 2019

alexander1990

    Sadic
  • Maistru Curvar
  • 86 Postari:
  • Inscris la:
    26 februari 2014
  • Reputatie:151
    • Locatie:Bucuresti
    Postat 01 april 2018 - 01:25
    Ok... nu stiu ce aveti voi cu fata asta, dar mie sincer pozele mi-au facut cu ochiul si chiar daca am vazut recenzii negative si circul de aici, am decis sa ii fac o vizita.

    Probabil o sa imi sara lumea in cap, dar fata este chiar mai draguta decat in poze si in nici un caz nu este grasa... da, nu este 90-60-90, dar nici grasa nu e.

    Ajuns in locatie, invitat la un pahar de suc, discutat un ce si cum imi place, apoi am trecut la actiune. Oralul pot sa zic ca a fost foarte ok cu atentie la zonele adiacente si tentative reusite de deep. Am zis sa ii intorc si eu favorul si am avut placerea sa ii descopar pierce-ul care nu e la vedere. Aici nu stiu ce sa zic.. ori s-a simtit bine, ori mi-au curs mie balele :)). Trecut inapoi la un mic oral... lady on top, misionar, doggy si finalizat.

    Locatie: 9
    Oral: 9 pentru deep si limbile pe oo, data viitoare poate incerc si cu finalizare
    Normal: 8 pentru ca nu a stat prea mult in lady on top :), dar in rest, nimic de reprosat.. pasarica destul de strimta
    GFE: 9 incearca sa se faca placuta, sarutari, mangaieri...nu am avut parte de FK cu acel pierce :( dar probabil nu am facut click
    Aspect: sa zicem 8... nu este perfecta dar are carnea tare pe ea si este simpatica la fata
    Pret: 150 ron pentru 1 ora

    De revenit... desigur, daca nu dispare de pe piata si dupa ce mai testez si alte "capreoare".

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu