sâmbătă, 16 februarie 2019

Recenzie

parapara

    Curvar Ucenic
  • Curvar Ucenic
  • Pip
  • 7 Postari:
  • Inscris la:
    16 november 2017
  • Reputatie: 8
    • Postat 02 maart 2018 - 12:34
      Salutare tuturor,

      Incep prin a spune ca cine amator de skinny sa nu se oboseasca.
      Asadar, am sunat, progamat, ajuns in zona foarte usor(m-a ajutat share location). Ajuns in fata apartamentului imi deschide dom'soara, toata un zambet si ma invita inauntru. Stam cateva minute de vorba si decid sa raman pentru 1h. Am mers la dus, baie curata, prosop curat, gel de dus, totul ok. 
      Bun, sa trecem la actiune. Am inceput cu cateva mangaieri, pupaturi dupa care s-a lasat cu un oral demential,deepthroat, umed, dupa care am trecut la normal, schimbat cateva pozitii si finalizat in prezervativ.

      Am mai stat cateva minute bune de vorba, fata fiind foarte deschisa si vorbareata:)) dupa care am trecut la actul 2 care a inceput, bineinteles cu acel oral care pe mine m-a impresionat teribil. Am continuat cu un doggy-style, dupa care am trecut iar la acel oral deep si umed cu o finalizare orala.

      Note:

      Locatie: 9 - Zona buna, linistita. Camera de lucru curata, la fel si la baie.
      Igiena: 8 - Nu am simtit ceva suspect, dar nu am vazut-o sa faca dus nici la venire si nici la plecare.
      Normal 8 - Nu exceleaza dar se implica
      GFE 9 - fire joviala, vorbareata, atenta cu tine si la cerintele tale.
      Oral 10 - ma repet daca spun de ce.
      CIM - Da
      Anal - Nu stiu, nu am intrebat

      Cum ajung prin Bucuresti voi reveni cu drag!


      Ahh, am uitat! Cadoul este 80/150.


      Semnat,
      "Vecinul"

      Niciun comentariu:

      Trimiteți un comentariu